Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Skriftserien
Nyeste
Arkiv
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Kontakt
Bestilling
Søk
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
2024: Skriftserien
2024: Skriftserien
Publisert:
2024-01-10
Avhandlinger
Social technologies and social relationships
The moral implications of using technologies to stay connected
Philip Maxwell Thingbø Mlonyeni
Vitenarkiv
Flexible and individually tailored homebased healthcare services – with the trust model as context
Ruth-Ellen Slåtsveen
Vitenarkiv
Preparing student teachers for teacher–artist collaboration
A study on aligning the practices of education and art in teacher education
Flavia Devonas Hoffmann
Vitenarkiv
Vulnerability Assessment of Existing Buildings and Structures
Amirhosein Shabani
PDF (English)
The community pharmacist’s position and qualitative means to influence use of antibiotics
An exploration of patient needs for informed counselling and involved dialogue on antibiotics
Yngvild Kristine Bergsholm Rochette
Vitenarkiv
Virtual reality and autism
Process preparations enabling future research and intervention practices
Anders Dechsling
Vitenarkiv
Understanding the mediating role of operational steering information flows on work autonomy in public sector organizations
Svetlana Norkin
Vitenarkiv
Patient engagement in the development and delivery of healthcare services
Joachim Støren Sagen
Vitenarkiv
Resilient Networks for Critical Services
Jan Marius Evang
Flexible and individually tailored services - with the trust model as context
Ruth-Ellen Slåtsveen
Vitenarkiv
Mellom etablert praksis og nye ideer for arbeidsinkludering: Pådrivere for endring i Nav og psykisk helsearbeid
Line Fossum Skogstad
Vitenarkiv
Patient engagement in the development and delivery of healthcare services
Joachim Støren Sagen
Vitenarkiv (English)
One of the boys
Gender, class, and identity formation among boys in middle school
Oddmund Toft
Bestill trykket utgave
“They’re only here to observe”
A study of observation-grounded mentoring practices in student teachers’ practicum
Beverley Goldshaft
Vitenarkiv
The Indirect Costs of Caring for a Child with a Disability
Michael Yisfashewa Wondemu
Vitenarkiv
“Youth voices matter!” Safety and meaningful participation
Perspectives of youth and staff in Norwegian residential facilities
Ane Slaatto
Vitenarkiv
Litteraturpolitikk i praksis
Forleggere og statens innkjøpsordning for ny norsk litteratur
Line Elise Holmboe
Vitenarkiv
Den omhyggelig planlagte livsbane
Psykoteknikken og profesjonaliseringen av norske psykologer 1920-1947
Isak Lønne Emberland
Vitenarkiv
Exploring persistent postsurgical pain from the patient’s perspective 5 years after total knee arthroplasty
A mixed-methods study
Vibeke Bull Sellevold
Vitenarkiv
Pedagogical reorientation and qualitative self-transformation. Teachers’ and students’ experiences with physical education informed by the Practising Model
Carl-Emil Marstrander Askildsen
Vitenarkiv
Utvikling av Åpen dialog som tilnærming i offentlige psykiske helsetjenester
Erfaringer fra en norsk kontekst
Ritva Kyrrø Jacobsen
Vitenarkiv
‘How will it hit us?’
Introducing artificial intelligence (AI) in the Norwegian healthcare services: Three modes of actor mobilisation
Mari Serine Kannelønning
PDF (English)
Familier med funksjonshemma barn i velferdsstaten
En kvalitativ studie av foreldre med funksjonshemma barn, koordinator og hjelpeapparatet
Sigurd Eid Jacobsen
Vitenarkiv
The influence of citizenship education on students’ political efficacy
Obstacles, possibilities, and promising practices
Eva Kosberg
PDF
Virtual reality and autism
Process preparations enabling future research and intervention practices
Anders Dechsling
Vitenarkiv
I get back with a little help from my boss
What constitutes successful and valued leadership, as well as failed leadership, during the return-to-work process following mild traumatic brain injury for highly autonomous employees?
Hans Christoffer Aargaard Terjesen
PDF (English)
Rapporter
NAFO 20 år
- jubileumstidsskrift
Andrea C. Falkenhaug, Dag Fjæstad, Line-Marie Holum
PDF
Ny viten – ny praksis
Implementering av resultater fra forskningsprosjektet DEMOCIT i grunnskolelærerutdanning og praksis
Anders G. Kjøstvedt, Eva Kosberg, Grete Vandvik, Ingrid Aspelund, Kristin Flacké , Inga Riseth
PDF
GREP-modellen: Gruppeveiledning for ergoterapistudenter i praksis
Manual for GREP-modellen, 2. utg.
Mali Melhus, Lene Fogtmann Jespersen
PDF
Avhørsmetodisk kvalitet i avhør av førskolebarn
Funn fra Barneavhørsstudien
Miriam Sinkerud Johnson, Gunn Astrid Baugerud, Rolf Magnus Grung, Ragnhild Klingenberg Røed
PDF
Fullføring og frafall ved OsloMet – storbyuniversitetet
Lasse Holtar, Kristin Vikan Sjurgaard
PDF
Grunnskolelærerutdanningene – fullføring og frafall
Lasse Holtar
155
PDF
Bakpå og frampå
Programnotat til fakultetets KI-strategi
Erik Børve Rasmussen, Anders Graver Knudsen, Rebecca Schmidt, Kim Tallerås
PDF
Kompetansemangfold i Forsvarets toppledelse
en kvalitativ studie av ekspertise og kompetansemangfold i seleksjon til militære toppstillinger
Marit Nygård Halvorsen, Anne Birgitte Leseth
PDF
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer
Språk
English
Norsk Bokmål