Overgangspraksiser, læring og undervisningspraksiser – barnehage og førsteklasse
En arbeidsrapport av litteraturgjennomgang
Abstract
OsloMet Skriftserie 2021 nr 1:
Overgangspraksiser, læring og undervisningspraksiser – barnehage og førsteklasse. En arbeidsrapport av litteraturgjennomgang. Mars 2021. Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier
Silje Hølland, Elisabeth Bjørnestad, Cecilie Pedersen Dalland og Trude Sundtjønn (red.)
Trine Myrvold, Emilia Andersson-Bakken og Ingvill Krogstad Svanes (bidragsytere)
ISSN 2535-6984 (trykt) / ISSN 2535-6992 (online)
ISBN 978-82-8364-299-5 (trykt) / ISBN 978-82-8364-300-8 (online)
Downloads
Published
2021-04-22
Issue
Section
Rapporter
License
Copyright (c) 2021 Silje Hølland, Elisabeth Bjørnestad, Cecilie Pedersen Dalland, Trude Sundtjønn

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.