Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Skriftserien
Nyeste
Arkiv
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Kontakt
Bestilling
Søk
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
2023: Skriftserien
2023: Skriftserien
Publisert:
2023-01-23
Avhandlinger
Constructing the School-Ready Child
A Study of ECEC Teachers’ Experiences of Preparing Children for School
Josefine Jahreie
Bestill trykt utgave (English)
PDF (English)
Somatocognitive Therapy in the Management of Women with Provoked Vestibulodynia
A multimodal physiotherapy intervention
Mette Bøymo Kaarbø
Bestill trykt utgave (English)
PDF (English)
Integration of Palliative Care Learning Outcomes into Norwegian Nursing Education, and Students’ Perspectives on Learning Palliative Care through Simulation and Transferring Learning Outcomes to Clinical Placement
Kristin Valen
173
Bestill trykt utgave (English)
PDF (English)
Labour market participation of young disabled people in Norway – A study of gendered, structural, and persistent inequality
Jannike Gottschalk Ballo
Bestille trykt utgave (English)
PDF (English)
«Mer enn bare en jobb»
Relasjoner mellom ungdom og ansatte innenfor barneverninstitusjonen som kontekst
Marianne Buen Sommerfeldt
Bestille trykt utgave
PDF
Sykehussosionomens praksis ved akutt og kritisk sykdom hos barn og unge – begrunnelser, grensearbeid og kompetanser
Ida Krag-Rønne Mannsåker
Bestill trykt utgave
PDF
Viral genomics by next-generation sequencing – investigating intra-host genomic events in human papillomavirus and improving intra-hospital outbreak investigations of SARS-CoV-2
Alexander Hesselberg Løvestad
145
Bestill trykt utgave (English)
PDF (English)
«Hva gjør vi nå?» Alvorlige foreldrekonfliktsaker i barnevernet
Cecilie Sudland
Bestille trykt utgave
PDF
Exercise-induced Brain Plasticity
− potential roles of lactate receptor HCA1 in neurogenesis and mood regulation, and neurotrophic factors in stroke
Linda Thøring Øverberg
Bestill trykt utgave
PDF (English)
Ambivalens, kompleksitet, maktforhold.
Elevers fortellinger om fordommer i skolen
Elise Margrethe Vike Johannessen
PDF
Bestille trykt utgave
The purpose of Education? Exploring the contradiction of inclusion through attainment grouping in Norwegian mathematics teaching
Sigrun Holmedal
Bestill trykt utgave
PDF (English)
Lærerstudenters emosjonelle erfaringer som pedagogisk fenomen
Mette Birgitte Helleve
154
Bestill trykt utgave
PDF
Like lærere leker best. Om lærerspesialistenes rolle i skolen og profesjonen
Marte Lorentzen
203
Bestill trykt utgave
PDF
Making mobility meaningful: A study of policy and practices of international student mobility in Norwegian teacher education
Tea Dyred Pedersen
Bestille trykt utgave (English)
PDF (English)
Control Principles for Autonomous Communication Networks
Azza Hassan Mohamed Ahmed
149
Bestill trykt utgave (English)
PDF (English)
Rapporter
Rekrutteringsmønstre til bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for teknologi, kunst og design, OsloMet – storbyuniversitetet
Lasse Holtar, Kristin Vikan Sjursgard
210
Bestill trykt utgave
PDF
Rekruttering til profesjonsutdanninger
Håvard Helland, Lasse Holtar, Kristin Vikan Sjurgard
Bestill trykt utgave
PDF
Internasjonale studenter i Norge
Kristin Vikan Sjurgard
21
Bestille trykt utgave
PDF
DIGITALT LESE- OG SKRIVEKURS
Kunsten å lese og skrive akademiske tekster
Tove Lafton, Kaja Bjølgerud Grimsgaard, Nina Gram Garmann
135
PDF
Arbeidsmarkedssituasjonen til nyutdannede fra bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for teknologi, kunst og design, OsloMet – storbyuniversitetet
Kristin Vikan Sjurgard
Bestill trykt utgave
PDF
Langveis i livet
Jorun Fougner
Bestille trykt utgave
PDF
Arbeidsmarkedssituasjonen til nyutdannede fra bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, OsloMet – storbyuniversitetet
Kristin Vikan Sjurgard
Bestill trykt utgave
PDF
Menneskerettslig handlerom – «Når barn trenger mer»
Merete Havre
Bestill trykt utgave
PDF
Arbeidsmarkedssituasjonen til nyutdannede fra bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for samfunnsvitenskap, OsloMet – storbyuniversitetet
Pål Oskar Hundebo
Bestille trykt utgave
PDF
Rekrutteringsmønstre til bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, OsloMet – storbyuniversitetet
Kristin Vikan Sjursgard
161
Bestill trykt utgave
PDF
Rekrutteringsmønstre ved OsloMet – storbyuniversitetet, Universitetet i Oslo og Universitetet i Sørøst-Norge
Lasse Holtar
Bestill trykt utgave
PDF
Samvær i praksis
En forskningsbasert undersøkelse av samværsordninger i barnevernet. Hovedrapport fra prosjektet «Samvær etter omsorgsovertakelse»
Elisabeth Gording Stang, Gunn-Astrid Baugerud, Elisabeth Backe-Hansen, Marianne Rugkåsa
235
Bestill trykt utgave
PDF
Evaluering av fagfornyelsen yrkesfag, delrapport 2
Nina Aakernes, Silje Andresen, Tove Mogstad Aspøy , Jorunn Dahlback , Håkon Høst, Hedvig Skonhoft Johannesen, Otto Sevaldson Lillebø, Rønnaug H. Lyckander, Rebekka Ravn Lysvik, Torgeir Nyen, Asgeir Skålholt, Inger Vagle
253
PDF
Rekrutteringsmønstre til bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for helsevitenskap, OsloMet – storbyuniversitetet
Lasse Holtar, Kristin Vikan Sjursgard
Bestill trykt utgave
PDF
Et blikk inn i førsteklasserommet
Lek, læring og vennskap. DELRAPPORT II
Elisabeth Bjørnestad, Trine M. Myrvold, Cecilie P. Dalland, Silje Hølland, Emilia Andersson-Bakken, Annbjørg Håøy, Ingvill K. Svanes, Trude Sundtjønn
Bestille trykt utgave
PDF
Arbeidsmarkedssituasjonen til nyutdannede fra bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for helsevitenskap, OsloMet – storbyuniversitetet
Kristin Vikan Sjurgard
Bestill trykt utgave
PDF
Rekrutteringsmønstre til bachelor- og masterprogrammene ved Fakultet for samfunnsvitenskap, OsloMet – storbyuniversitetet
Pål Oskar Hundebo
PDF
Bestill trykt utgave
ABM utgivelser
Rom for lesing og utforsking: Skolebibliotekets muligheter
Idunn Bøyum, Åse Kristine Tveit
343
PDF
Informasjon
For forfattere
For bibliotekarer